BLOG

články a novinky

Služby call centra ve farmacii II – VÝHODY

Provoz farmaceutického call centra je zajištěn vyškolenými profesionály, kteří pracují především jako telefonní operátoři, zajišťují „firemní stopu“ a lze je přizpůsobovat konkrétním potřebám společnosti nebo propagovaného produktu. Operátoři zvládnou velké spektrum aktivit, a tak je maximalizována účinnost jejich činností. Farmaceutické call centrum s Vámi bude spolupracovat na vývoji vlastních vývojových diagramů volání (call skriptů) pro různé činnosti a aktivity. Call skript poskytuje...

Celý článek

Služby call centra ve farmacii I – NE JENOM PRODEJ!

Farmaceutické společnosti, zdravotnická zařízení a v dnešní době i náš stát, mají významnou potřebu kontaktovat či budovat vztahy s předepisujícími lékaři a pacienty. Tato publika však mají velmi odlišné potřeby, které vyžadují, aby společnosti používaly pro efektivní komunikaci různé přístupy. Farmaceutická call centra mohou společnostem, zařízením či státu pomoci tyto výzvy řešit, a to budováním vztahů s pacienty či poskytovateli zdravotní péče,...

Celý článek

Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt byl produktem první volby.

Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt, byl produktem první volby? Propagace produktu obchodními reprezentanty je základním kamenem prodeje. Nejenom že informuje/edukuje/připomíná/rozšiřuje znalosti lékárníka o produktu, ale také ho seznamuje s marketingovými nabídkami/podporou plus současné slouží jako kontrola nasmlouvaných marketingových akcí viz například kontrola vystavení, akčních cen a podobně. Bezesporu mohutná televizní reklama, která umožňuje...

Celý článek
obrázek lékárny s propojením na symboly EFSETE Pharma

Jak prodávat v lékárně z pozice reprezentanta

Rovnice Lékárna + Recept = Zisk už dávno neplatí. I lékárny ve velkých nemocnicích či poliklinikách se snaží udržet/vytěžit svého pacienta a k produktu z receptu, nebo na základě jeho potřeb mu nabídnout další produkty od OTC přes zdravotnické potřeby, zdravotnické prostředky, kosmetiku, veterinární produkty až po doplňky stravy. Co může udělat obchodní reprezentant proto, aby zrovna jeho produkt byl ten,...

Celý článek

Nový propagační materiál EFSETE Pharma

Jsme rádi, že Vám můžeme představit náš nový propagační materiál EFSETE Pharma, který je níže ke stažení. Tento „firemní profil“ vyjadřuje Kdo jsme, Co děláme a Co umíme. Jak se Vám líbí? Propagační materiál EFSETE Pharma

Celý článek

Kdy je správný čas na OUTSOURCING?

Všechny společnosti, nejen farmaceutické firmy, procházejí stadii růstu, stagnace, poklesu a transformace. Taková „EKG“ křivka. Jednou míříte vzhůru a jednou klesáte dolů. Máte výborné, jedinečné produkty a obraty a zisky stoupají. Končí Vám patenty, konkurence se na Vás dotáhla, výzkum nepřinesl nové produkty a obraty jdou dolů. Není reálné očekávat, že podmínky pro firemní růst budou vždy optimální. Existují faktory, které...

Celý článek

MÁTE SPOČÍTÁNO KOLIK STOJÍ OUTSOURCINGOVÝ TÝM VE SROVNÁNÍ S TÍM VAŠÍM?

Kolik Vás stojí prodejní tým o 5 reprezentantech s area manažerem, auty, PHM, výpočetní technikou, CRM, call centrem a „Back office“ s HR, Finančním a IT oddělením? Co jednání s distributory, řetězci a náborový proces? Máte to spočítané? My jsme si takovouto kalkulaci udělali a spočítali jsme si, že měsíčně může takovýto tým stát 600 000 korun a více. Víte, že využitím outsourcingového týmu...

Celý článek

OPĚT V TERÉNU

OPĚT V TERÉNU Vzhledem k uvolňování vládních opatření, v zájmu co největšího snížení ekonomických dopadů na naše partnery a v rámci navracení našich životů do „normálu“, jsme obnovili naše pravidelné obchodní návštěvy u klientů. Věříme, že je v zájmu nás všech, a to jak našich obchodních partnerů, tak lékáren, lékařů a pacientů, začít opět standardně pracovat a vrátit se k původním pracovním návykům. S pozdravem EFSETE Pharma

Celý článek

Práce z domu: minulost, současnost a budoucnost. TIPY II.

Práce z domu: minulost, současnost a budoucnost. TIPY II. Připadá Vám, že půlka Česka je doma na „home office“? Ulice jsou poloprázdné, aut jezdí polovina, v obchodech je méně lidí, letadla nelítají, vlaky jsou prázdné, turistika skomírá, restaurace prakticky přestaly existovat, ale televize a internetové připojení jede na 120 %? Vrátí se to ještě do původních kolejí, nebo už to bude navždy...

Celý článek

Práce z domu: minulost, současnost a budoucnost. TIPY I.

Práce z domu: minulost, současnost a budoucnost. TIPY I. Ještě před týdnem byla práce z domu, byť alespoň na pár dní v měsíci, obrovský firemní bonus naplňující nás pocitem luxusu a potřebnosti pro svoji firmu. Dnes je to pro velkou část z nás povinnost. Pocit uspokojení a luxusu nahradil pocit strachu, hraničící s pocitem existenciálního ohrožení. Budoucnost bude dobrá. Nebojme se. Epidemii přečkáme, tu...

Celý článek