BLOG

články a novinky

EFSETE Pharma a PRVNÍ kvartál 2021

„Pro EFSETE Pharma byl první kvartál 2021 velmi náročný. I přes tvrdý lockdown jsme chtěli udržet naše reprezentantky v terénu, abychom zajistili kvalitní servis pro naše partnery. Respirátory, dezinfekce se staly běžnou denní součástí našich kolegyň. I v této nelehké situaci a při dodržování všech zdravotních opatření, zajištující bezpečnost, jak pro naše reprezentantky a promotérky, tak pro lékárníky a jejich zákazníky,...

Celý článek

Rutinou, kávou, psem a procházkou proti COVIDU

V souladu s nařízeními a vědomím, že chceme přispět k zastavení šíření COVID-19 v naší zemi, jsme nechali náš prodejní tým na „homeoffice“. Naší prací je nyní volání a videokonference s našimi zákazníky, tj. lékárnami a lékaři. Komunikujeme naše portfolio, informujeme o nastavených akcích a vyřizujeme objednávky produktů z našeho portfolia. Zůstat v kontaktu s našimi zákazníky a poskytovat jim servis po dobu „lockdownu“ je naše priorita. K tomu, abychom překonali „asociální“...

Celý článek

SUCCESS STORY

Některé farmaceutické firmy si myslí, že musí mít jen své vlastní reprezentanty, protože jen to dělá firmu firmou. My si myslíme, že outsourcingový tým není „méněcenný“ a má mnohostranné využití. Například, že může úspěšně „launchovat“/“relaunchovat“ produkt. S klientem jsme začali spolupracovat na produktu, doplněk stravy na Imunitu, od roku 2018. Klient k nám přišel po předchozích 3 nevydařených letech u jiné outsourcingové...

Celý článek

Služby call centra ve farmacii II – VÝHODY

Provoz farmaceutického call centra je zajištěn vyškolenými profesionály, kteří pracují především jako telefonní operátoři, zajišťují „firemní stopu“ a lze je přizpůsobovat konkrétním potřebám společnosti nebo propagovaného produktu. Operátoři zvládnou velké spektrum aktivit, a tak je maximalizována účinnost jejich činností. Farmaceutické call centrum s Vámi bude spolupracovat na vývoji vlastních vývojových diagramů volání (call skriptů) pro různé činnosti a aktivity. Call skript poskytuje...

Celý článek

Služby call centra ve farmacii I – NE JENOM PRODEJ!

Farmaceutické společnosti, zdravotnická zařízení a v dnešní době i náš stát, mají významnou potřebu kontaktovat či budovat vztahy s předepisujícími lékaři a pacienty. Tato publika však mají velmi odlišné potřeby, které vyžadují, aby společnosti používaly pro efektivní komunikaci různé přístupy. Farmaceutická call centra mohou společnostem, zařízením či státu pomoci tyto výzvy řešit, a to budováním vztahů s pacienty či poskytovateli zdravotní péče,...

Celý článek

Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt byl produktem první volby.

Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt, byl produktem první volby? Propagace produktu obchodními reprezentanty je základním kamenem prodeje. Nejenom že informuje/edukuje/připomíná/rozšiřuje znalosti lékárníka o produktu, ale také ho seznamuje s marketingovými nabídkami/podporou plus současné slouží jako kontrola nasmlouvaných marketingových akcí viz například kontrola vystavení, akčních cen a podobně. Bezesporu mohutná televizní reklama, která umožňuje...

Celý článek
obrázek lékárny s propojením na symboly EFSETE Pharma

Jak prodávat v lékárně z pozice reprezentanta

Rovnice Lékárna + Recept = Zisk už dávno neplatí. I lékárny ve velkých nemocnicích či poliklinikách se snaží udržet/vytěžit svého pacienta a k produktu z receptu, nebo na základě jeho potřeb mu nabídnout další produkty od OTC přes zdravotnické potřeby, zdravotnické prostředky, kosmetiku, veterinární produkty až po doplňky stravy. Co může udělat obchodní reprezentant proto, aby zrovna jeho produkt byl ten,...

Celý článek

Nový propagační materiál EFSETE Pharma

Jsme rádi, že Vám můžeme představit náš nový propagační materiál EFSETE Pharma, který je níže ke stažení. Tento „firemní profil“ vyjadřuje Kdo jsme, Co děláme a Co umíme. Jak se Vám líbí? Propagační materiál EFSETE Pharma

Celý článek

Kdy je správný čas na OUTSOURCING?

Všechny společnosti, nejen farmaceutické firmy, procházejí stadii růstu, stagnace, poklesu a transformace. Taková „EKG“ křivka. Jednou míříte vzhůru a jednou klesáte dolů. Máte výborné, jedinečné produkty a obraty a zisky stoupají. Končí Vám patenty, konkurence se na Vás dotáhla, výzkum nepřinesl nové produkty a obraty jdou dolů. Není reálné očekávat, že podmínky pro firemní růst budou vždy optimální. Existují faktory, které...

Celý článek

MÁTE SPOČÍTÁNO KOLIK STOJÍ OUTSOURCINGOVÝ TÝM VE SROVNÁNÍ S TÍM VAŠÍM?

Kolik Vás stojí prodejní tým o 5 reprezentantech s area manažerem, auty, PHM, výpočetní technikou, CRM, call centrem a „Back office“ s HR, Finančním a IT oddělením? Co jednání s distributory, řetězci a náborový proces? Máte to spočítané? My jsme si takovouto kalkulaci udělali a spočítali jsme si, že měsíčně může takovýto tým stát 600 000 korun a více. Víte, že využitím outsourcingového týmu...

Celý článek