reference

Svěřili nám své portfolio

VEGALL Pharma s.r.o.

Společnost VEGALL Pharma s.r.o. úspěšně spolupracuje s Rakouským výrobcem doplňků stravy s včelími produkty SANAMED a prodává je na českém trhu.

Syncare Plus, s.r.o.

Syncare Plus, s.r.o. je profesionální česká biokosmetická a dermo kosmetická společnost. Vyrábí více než 200 produktů z toho 95 % bez parfému.

Namman Muay

Farmaceutická společnost Devakam, výrobce legendárních produktů Namman Muay, byla založena roku 1930 v Bangkoku v Thajsku.

GEOREN EUROPE s.r.o.

GEOREN EUROPE s.r.o. prodává značku Lansinoh, která se specializuje na produkty zaměřené na ochranu bolestivých a popraskaných ženských bradavek.

E&B Pharma spol. sr.o.

Společnost E&B Pharma byla založena roku 1994 jako zastoupení prodeje zahraničních farmaceutických přípravků v ČR. Zaměřující se na léčbu bolesti, nachlazení a trombózy.

PHARMASELECT CZ s.r.o.

Pharmaselect CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 jako české zastoupení rakouské farmaceutické společnosti Pharmaselect International Beteiligungs GmbH.

TraumaPet® Ag

TraumaPet® Ag je veterinární produktová řada používající mimo jiné antibakteriálních vlastností nanotechnologicky upraveného stříbra.

SILVANOLS Green Pharma

Společnost SILVANOLS Green Pharma vyrábí více než 20 let volně prodejná léčiva, zdravotnické prostředky a přírodní doplňky stravy s využitím léčivé síly přírody.

CARUN PHARMACY s.r.o.

CARUN PHARMACY s.r.o. je českou společností nabízející široký sortiment produktů z konopí s obsahem přírodního kanabidiolu (CBD).

VAN-TEC MEDICAL s.r.o

VAN-TEC MEDICAL s.r.o. se zabývá prodejem specializovaných a inovativních technologii v oblasti radiologie od firmem Kubtec, Roesys a Villa Sisterini Medicali.

TROCHU KONKRÉTNĚJI o tom co jsme dělali

KLIENT NÁS POŽÁDAL O PROPAGACI A NAVÝŠENÍ PRODEJE U JEHO PRODUKTU V RÁMCI SDÍLENÉHO TÝMU NA ÚROVNI LÉKÁREN A PEDIATRŮ

Zpracovali jsme obchodní případ s motivačním plánem. Zajistili zalistování produktu u všech čtyř hlavních farmaceutických distributorů. Společně navrhli marketingový přístup a materiály pro lékárníky a lékaře, plus zabezpečili prodejní kanály v důležitých farmaceutických řetězcích. Zorganizovali jsme prodejní a produktové školení ve vlastních prostorách s pravidelnými čtvrtletními schůzkami. Prodejní výsledky se meziročně zvýšili o 133%.

 

KLIENT NÁS POŽÁDAL O TELEFONICKÉ PŘEDSTAVENÍ PRODUKTU A NAVOLÁVÁNÍ SCHŮZEK PRO JEJICH REPREZENTANTY

Poskytli jsme klientovi požadovanou databázi. Zrealizovali produktové školení pro vybrané pracovníky call centra a poskytli jim prodejní scénář navolávání. Operátoři navázali první kontakty s lékárnami, představili produkt a roztřídili lékárny na ty, které si přály, aby je obchodní zástupci navštívili od těch, které nechtěly. Během jednoho měsíce jsme navolali 900 lékáren a zajistili 160 schůzek pro náš obchodní tým.

 

KLIENT NÁS POŽÁDAL O PROPAGACI PRODUKTU FORMOU PROMOČNÍCH AKCÍ NA LÉKÁRNÁCH V PRŮBĚHU CELÉHO ROKU V CELÉ ČESKÉ REPUBLICE V ROZMEZÍ 2 PROMOČNÍ AKCE TÝDNĚ

Z naší databáze jsme na základě kriterií provedli selekci lékáren, které se nejlépe hodily na uspořádání promočních akcí. Kriteria: zájem lékárny, zázemí, dostatečné prostory pro stánek, dostatečný pohyb potencionálních zákazníků. Současně jsme s personálem lékárny vybrali vhodné termíny a čas tak, aby v té době byl v lékárně co možná největší počet zákazníků. Současně jsme zajistili kvalifikované promotérky, provedli produktová a obchodní školení a obeznámili je s celým projektem. Klient průběžně na týdenní bázi dostával týdenní hlášení o plánovaných promocích, proběhnutých promocích a jejich výsledcích. Promoční akce stále probíhají.

 

KLIENT NÁS POŽÁDAL O VYBUDOVÁNÍ ZASTOUPENÍ JEJICH FIRMY A PROPAGACI JEJICH PRODUKTŮ NA ČESKÉM TRHU

Vybudovali jsme pro klienta obchodní tým 5 reprezentantů s Area manažerem. Zařídili notifikace produktů, tj. doplňků stravy a zdravotnických prostředků na českém trhu a po zalistovaní produktů u distributorů a lékárenských řetězců, jsme započali propagaci na úrovni lékáren.

 

KLIENT NÁS POŽÁDAL O ZAJIŠTĚNÍ OBCHODNÍHO TÝMU PRO PROPAGACI LÉČIVÝCH PŘÍPRAVKŮ U LÉKAŘŮ A NAVAZUJÍCÍCH LÉKÁREN

Zařídili jsme pro našeho partnera obchodní tým navštěvující praktické lékaře a lékárny včetně těch nemocničních. Po důkladném nastudování produktů a školení, jsme dle vypracované databáze určili reprezentantům priority návštěv, včetně zajištění zalistování na pozitivních listech nemocnic pro výdej produktů na odděleních.

 

KLIENT NÁS POŽÁDAL O 24 HODINOVOU OBSLUHU TELEFONNÍ FIREMNÍ LINKY

Navrhli jsme klientovi 24hodinovou obsluhu jeho firemní telefonní linky spojením automatické obsluhy v době mimo zvolenou otevírací dobu a operátorem. Vybrali jsme a vyškolili jsme pro obsluhu 3 operátory schopné zastupování. Obsluha spočívala ve vyřizování dotazů, přesměrování linky, ke zpětným volání a k zodpovídání/roztřídění emailové pošty.

 

pro nezávaznou nabídku

Vaše jméno a firma:*
E-mailová adresa:*
Telefon:*
O co máte zájem?*

*Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.

ING. LIBOR KOZIOREK

Obchodní ředitel