Zavřeli jste oči a představili jste si dokonalého obchodního zástupce? Vybavili jste si v II. dílu zmiňované vlastnosti
Odpovědnost, Disciplína a Být chytře aktivní? Zde je díl III. s posledními 2-ma, z námi 6 zmiňovaných charakterových vlastností.
Víte, co odlišuje špičkové prodejní specialisty od běžných? Neustále studují, zlepšují se a neustále usilují o svůj růst.
Dobří prodejci sledují své oblíbené blogy, trendy, nejnovější zprávy doma a ve světě, čtou psychologii a zdokonalují se v prodejních dovednostech. Snaží se zůstat informováni o novinkách, být všestrannou osobou se všeobecným
rozhledem. To je důvod, proč nejlepší prodejce může konverzovat s kýmkoli. Pravděpodobně víte, že vědění je moc. Nejlepší prodejci to ví a každý den se tímto příslovím řídí.
Charisma je pojítkem mezi všemi úspěšnými prodejci. Je to synonymum proto být okouzlující, poutavý, svůdný,
zkrátka magický. Je to charakteristika, díky níž se běžný prodavač stane skvělým. Skvělý prodavač je vždy
charismatický. Pro něho je důležité, aby upoutal pozornost, přiměl lidi, aby se na chvíli zastavili a skutečně ho
poslouchali. Bez ohledu na to, jak skvělý je váš produkt nebo jakkoli je vaše nabídka ta nejlepší na trhu. Pokud se
vám nepodaří obrátit pozornost člověka na sebe, nepodaří se Vám představit ani Váš produkt či nabídka. Charismatický prodejce umí zaujmout s lehkostí. Další vlastností charismatických lidí je, že jsou sebevědomí. Charismatický prodejce tak bude schopen sebevědomě ukázat váš produkt a důvěryhodně ho vyzvednout nad řady ostatních konkurenčních produktů a nabídek.
Všichni manažeři prodeje chtějí bez pochyby pro svůj tým najít ty nejlepší prodejce. POZOR, někdy je lepší
zaměstnat někoho, kdo má skvělý přístup a poté jej prodejním dovednostem naučit, než někoho s dlouhou
praxi a oborovou znalostí. Je důležité dát šanci motivovaným, disciplinovaným, charismatickým a
odpovědným lidem s dobrým přístupem. Ti, kteří se chtějí neustále učit, zlepšovat a rozvíjet nové dovednosti se
stávají špičkovými prodejci.