Kdy je správný čas na OUTSOURCING?

Všechny společnosti, nejen farmaceutické firmy, procházejí stadii růstu, stagnace, poklesu a transformace. Taková „EKG“ křivka. Jednou míříte vzhůru a jednou klesáte dolů. Máte výborné, jedinečné produkty a obraty a zisky stoupají. Končí Vám patenty, konkurence se na Vás dotáhla, výzkum nepřinesl nové produkty a obraty jdou dolů. Není reálné očekávat, že podmínky pro firemní růst budou vždy optimální. Existují faktory, které jsou mimo vaši kontrolu.

Například výpadek výroby účinné látky, zjištění závažného nežádoucího účinku u stěžejního produktu, silná konkurence, nedostatek pracovních sil či vhodných kandidátů, zaměření se na jiný farmaceutický segment či portfolio, vysoké náklady na vlastní obchodní tým versus finanční návratnost projektu/produktu, nebo nyní aktuální koronavirus s následně očekávanou ekonomickou krizí.

Zde farmaceutický/medicínský sales outsourcing funguje jako zajištění proti:

  • nejistým obchodním podmínkám
  • vysokým nákladům
  • problémům s personálním obsazením týmu

nebo

  • jako podpora k udržení prodejů při minimálních nákladech
  • jako časová úspora, čímž vám pomůže zůstat v zisku, aniž by došlo ke snížení kvality služeb
  • v případě, že nemáte sales zkušenost v daném segmentu, tak pak může přinést znalost prostředí, expertízu či znalost sales managementu

Zkuste nás. Zavolejte nám a probereme společně vaše potřeby a požadavky.

POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE!

www.efsetepharma.cz