obrázek lékárny s propojením na symboly EFSETE Pharma

Jak prodávat v lékárně z pozice reprezentanta

Rovnice Lékárna + Recept = Zisk už dávno neplatí. I lékárny ve velkých nemocnicích či poliklinikách se snaží udržet/vytěžit svého pacienta a k produktu z receptu, nebo na základě jeho potřeb mu nabídnout další produkty od OTC přes zdravotnické potřeby, zdravotnické prostředky, kosmetiku, veterinární produkty až po doplňky stravy.

Co může udělat obchodní reprezentant proto, aby zrovna jeho produkt byl ten, který v lékárně nabídnou a po kterém sáhnou jako první?

  1. Buďte lékárníkovi partnerem. Produktová znalost je základ. Buďte profesionálem a mějte o produktu, jeho indikacích a s ním spojených onemocněních větší znalosti než lékárník.
  2. Pracujte s lékárníkem systematicky, dlouhodobě a své návštěvy plánujte.
  3. Snažte se produkt dostat na vizuálně nelepší místo, a to jak z pohledu pacienta, tak z pohledu lékárníka.
  4. Zajistěte, aby Váš produkt byl vystavený ve správné indikační kategorii.
  5. Vybudujte si kvalitní vztah s lékárníkem založený na důvěře, spolehlivosti a vzájemné potřebě.
  6. Nabídněte lékárníkovi servis ke svým produktům a buďte online v případě potřeby.
  7. Vypracujte pro lékárníky vzorec pro příprodej vašeho produktu a následně ho s ním naučte pracovat.

Co děláte proto, abyste dobře prodával na lékárně vy? Chybí vám v našem výčtu nějaký přístup, který funguje právě Vám?

POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE!

www.efsetepharma.cz