Provoz farmaceutického call centra je zajištěn vyškolenými profesionály, kteří pracují především jako telefonní operátoři, zajišťují „firemní stopu“ a lze je přizpůsobovat konkrétním potřebám společnosti nebo propagovaného produktu. Operátoři zvládnou velké spektrum aktivit, a tak je maximalizována účinnost jejich činností.
Farmaceutické call centrum s Vámi bude spolupracovat na vývoji vlastních vývojových diagramů volání (call skriptů) pro různé činnosti a aktivity. Call skript poskytuje podrobné schéma toho, jak budou hovory vedeny a akcí, vyvolaných konkrétními dotazy a odpověďmi. Call skripty volání jsou navrhovány profesionály především na základě stanovených klientských cílů a dle potřeby jsou kontinuálně revidovány např. také na základě vývoje výkonnosti kampaně či na základě upravených cílů partnera (zadavatele).
V minulém článku jsme psali o tom, že call centrum nemusí být jen o prodeji. Dnes si povíme o jeho výhodách – některé z nich nemusí být na 1ní pohled zřetelné.
Mezi výhody call center patří:
V čem bychom mohli pomoci Vám?
POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE!