V souladu s nařízeními a vědomím, že chceme přispět k zastavení šíření COVID-19 v naší zemi, jsme nechali náš prodejní tým na „homeoffice“.
Naší prací je nyní volání a videokonference s našimi zákazníky, tj. lékárnami a lékaři. Komunikujeme naše portfolio, informujeme o nastavených akcích a vyřizujeme objednávky produktů z našeho portfolia. Zůstat v kontaktu s našimi zákazníky a poskytovat jim servis po dobu „lockdownu“ je naše priorita.
K tomu, abychom překonali „asociální“ homeoffice“ u lidí, kteří jako obchodníci mají rádi sociální kontakt, nám mohou pomoci rutinní opatření. Rutina může být někdy „sprosté“ slovo, ale v případě „homeoffice“ je důležitá. Právě ta nám může pomoci udržet si kombinaci potřebného pracovního výkonu, fyzického odreagování a nezbytné relaxace. Starost o domácího mazlíčka naplňuje ty druhé 2 tj. fyzické odreagování či nastartování a současnou relaxaci.
V našem případě, pak ranní procházka a káva slouží k nastartování, tj. k načerpání energie před výkonem při telefonních a videohovorech. Jak to děláte vy? 😊
EFSETE Pharma zastupuje farmaceutické společnosti v oblasti přímého prodeje, marketingu a zákaznické péče. Naše aktivity realizujeme vlastními farmaceutickými a medicínskými reprezentanty, telefonními operátory na našem call centru, promotéry z našeho promo týmu … více na našich stránkách.
V čem bychom mohli pomoci Vám?
POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE!