BLOG

články a novinky

Veselé vánoce a pevné zdraví EFSETE Pharma

Děkujeme všem našim partnerům za možnost společně spolupracovat a plnit společné prodejní cíle.  Těšíme se na rok 2022 a přejeme Všem pevné zdraví! Tým EFSETE Pharma  POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE! www.efsetepharma.cz  

Celý článek

EFSETE Pharma + Green-Swan Pharmaceuticals

Jsme rádi, že můžeme propagovat produkty firmy Green – Swan Pharmaceuticals CR, a.s.. Green-Swan Pharmaceuticals je společnost zaměřená na vývoj a výrobu léků, zdravotnických prostředků a doplňků stravy, které nám všem v České republice pomáhají žít zdravější život. Více informací o společnosti na https://gs.cz/ EFSETE Pharma zastupuje farmaceutické společnosti v oblasti přímého prodeje, marketingu a zákaznické péče. Naše aktivity realizujeme vlastními farmaceutickými a medicínskými reprezentanty, telefonními...

Celý článek

Himalaya Herbal Healthcare

Jsme rádi, že můžeme propagovat produkty Himalaya Herbal Healthcare, které patří indické společnosti Himalaya Drug Company. Himalaya Drug Company je indická nadnárodní společnost založená  v roce 1930 se sídlem v Bengalúru ve státě Karnátaka v Indii. Pod názvem Himalaya Herbal Healthcare vyrábí výrobky pro péči o zdraví, které obsahují ájurvédské složky. Výrobky této společnosti se prodávají ve 106 zemích...

Celý článek

Nový partner Orkla Foods Česko a Slovensko

Novým partnerem EFSETE Pharma se stala společnost Orkla Foods Česko a Slovensko. Velice se vážíme důvěry a možnosti pomoci s prodejem, propagací a péčí o brand Möller´s na českém farmaceutickém trhu. Möller`s patří mezi nejstarší norské značky, kterou v roce 1854 založil lékárník Peter Möller. https://www.mollersomega3.cz/ EFSETE Pharma zastupuje farmaceutické společnosti v oblasti přímého prodeje, marketingu a zákaznické péče. Naše aktivity realizujeme vlastními farmaceutickými a medicínskými reprezentanty,...

Celý článek

EFSETE Pharma a PRVNÍ kvartál 2021

„Pro EFSETE Pharma byl první kvartál 2021 velmi náročný. I přes tvrdý lockdown jsme chtěli udržet naše reprezentantky v terénu, abychom zajistili kvalitní servis pro naše partnery. Respirátory, dezinfekce se staly běžnou denní součástí našich kolegyň. I v této nelehké situaci a při dodržování všech zdravotních opatření, zajištující bezpečnost, jak pro naše reprezentantky a promotérky, tak pro lékárníky a jejich zákazníky,...

Celý článek

Rutinou, kávou, psem a procházkou proti COVIDU

V souladu s nařízeními a vědomím, že chceme přispět k zastavení šíření COVID-19 v naší zemi, jsme nechali náš prodejní tým na „homeoffice“. Naší prací je nyní volání a videokonference s našimi zákazníky, tj. lékárnami a lékaři. Komunikujeme naše portfolio, informujeme o nastavených akcích a vyřizujeme objednávky produktů z našeho portfolia. Zůstat v kontaktu s našimi zákazníky a poskytovat jim servis po dobu „lockdownu“ je naše priorita. K tomu, abychom překonali „asociální“...

Celý článek

SUCCESS STORY

Některé farmaceutické firmy si myslí, že musí mít jen své vlastní reprezentanty, protože jen to dělá firmu firmou. My si myslíme, že outsourcingový tým není „méněcenný“ a má mnohostranné využití. Například, že může úspěšně „launchovat“/“relaunchovat“ produkt. S klientem jsme začali spolupracovat na produktu, doplněk stravy na Imunitu, od roku 2018. Klient k nám přišel po předchozích 3 nevydařených letech u jiné outsourcingové...

Celý článek

Služby call centra ve farmacii II – VÝHODY

Provoz farmaceutického call centra je zajištěn vyškolenými profesionály, kteří pracují především jako telefonní operátoři, zajišťují „firemní stopu“ a lze je přizpůsobovat konkrétním potřebám společnosti nebo propagovaného produktu. Operátoři zvládnou velké spektrum aktivit, a tak je maximalizována účinnost jejich činností. Farmaceutické call centrum s Vámi bude spolupracovat na vývoji vlastních vývojových diagramů volání (call skriptů) pro různé činnosti a aktivity. Call skript poskytuje...

Celý článek

Služby call centra ve farmacii I – NE JENOM PRODEJ!

Farmaceutické společnosti, zdravotnická zařízení a v dnešní době i náš stát, mají významnou potřebu kontaktovat či budovat vztahy s předepisujícími lékaři a pacienty. Tato publika však mají velmi odlišné potřeby, které vyžadují, aby společnosti používaly pro efektivní komunikaci různé přístupy. Farmaceutická call centra mohou společnostem, zařízením či státu pomoci tyto výzvy řešit, a to budováním vztahů s pacienty či poskytovateli zdravotní péče,...

Celý článek

Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt byl produktem první volby.

Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt, byl produktem první volby? Propagace produktu obchodními reprezentanty je základním kamenem prodeje. Nejenom že informuje/edukuje/připomíná/rozšiřuje znalosti lékárníka o produktu, ale také ho seznamuje s marketingovými nabídkami/podporou plus současné slouží jako kontrola nasmlouvaných marketingových akcí viz například kontrola vystavení, akčních cen a podobně. Bezesporu mohutná televizní reklama, která umožňuje...

Celý článek