Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt byl produktem první volby.

Co může udělat farmaceutická firma proto, aby zrovna jejich produkt, byl produktem první volby?

  1. Propagace produktu obchodními reprezentanty je základním kamenem prodeje. Nejenom že informuje/edukuje/připomíná/rozšiřuje znalosti lékárníka o produktu, ale také ho seznamuje s marketingovými nabídkami/podporou plus současné slouží jako kontrola nasmlouvaných marketingových akcí viz například kontrola vystavení, akčních cen a podobně.
  2. Bezesporu mohutná televizní reklama, která umožňuje lékárníkovi produkt prodávat bez nutnosti rozsáhlého nabízení či vysvětlování, protože pacient do lékárny přijde už rozhodnutý a daný produkt si sám vyžádá.
  3. Zajištění vystavení a kategorizace v lékárně pomáhá nejenom tím, že produkt je na očích jak lékárníkovi, tak pacientovi, ale často je i součástí marketingové podpory lékárny formou distribuovaného letáku do schránek pacientů.
  4. Účast v letákových akcích lékárny či řetězce je v České republice, kde je tato forma propagace velice oblíbená, prakticky nutností.
  5. Nabídněte lékárníkům vzorek. Není nic lepšího, než když se Váš zákazník stane zároveň obhájcem vašeho produktu, protože si ho sám vyzkoušel.
  6. Pořádejte promoční akce, které slouží jak k odprodeji produktů z lékárny, tak zároveň edukují klienty lékárny, ale i lékárníky o promovaném produktu.
  7. Kontinuální, neutuchající tvrdá práce s výrobou, distributory, vlastním či OUTSOURCINGOVÝM obchodním týmem, lékárnami a klienty.

Jak to děláte vy? Chybí vám v našem výčtu, co funguje Vám?

POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE!

www.efsetepharma.cz