Služby call centra ve farmacii I – NE JENOM PRODEJ!

Farmaceutické společnosti, zdravotnická zařízení a v dnešní době i náš stát, mají významnou potřebu kontaktovat či budovat vztahy s předepisujícími lékaři a pacienty. Tato publika však mají velmi odlišné potřeby, které vyžadují, aby společnosti používaly pro efektivní komunikaci různé přístupy.

Farmaceutická call centra mohou společnostem, zařízením či státu pomoci tyto výzvy řešit, a to budováním vztahů s pacienty či poskytovateli zdravotní péče, a to jak efektivně, tak včas a v souladu s předpisy.

Provozování interního call centra je pro většinu farmaceutických společností, zdravotnických zařízení či „dnes akutně“ i státu značné finančně a personálně nákladné, a to i vzhledem k neustálé nutnosti aktualizace technologií a školení zaměstnanců, které musí být průběžné, což značně zvyšuje provozní náklady.

Efektivnějším a praktičtějším řešením, za účelem poskytování těchto služeb je partnerství s farmaceutickým call centrem. Využívání farmaceutického call centra umožňuje se soustředit na vývoj inovativních léčebných postupů, logistiky, marketingu a produktů zdravotní péče. Farmaceutické call centrum pak poskytuje vysoce vyškolený personál, provozní efektivitu a flexibilitu pro rozšiřování nebo zmenšování služeb pro firmu, konkrétní službu nebo produkt v závislosti na fázi jeho životního cyklu a tržních podmínkách.

Call centrum může podporovat společnosti tím, že

  • Nonstop 24/7 služba telefonní recepce a farmakovigilance.
  • Doplňuje terénní propagační a prodejní aktivity dle zadavatele.
  • Plánuje schůzky mezi obchodními zástupci a poskytovateli zdravotní péče.
  • Zpracovává vzorové požadavky.
  • Poskytuje podporu formou zodpovídání otázek poskytovatelům zdravotní péče a pacientům.
  • Posiluje nábor pacientů a doporučení pro klinické studie.
  • Zvyšuje „compliance“ pacientů k léčbě a zkouškám.

V čem bychom mohli pomoci Vám?

POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE!

www.efsetepharma.cz