Herbacos Recordati s.r.o.
SC Johnson
VEGALL Pharma s.r.o.
Orkla Foods Česko a Slovensko
Naturpharma Bulgaria Ltd
Bausch & Lomb
TraumaPet® Ag
Green-Swan Pharmaceuticals CR
AGEPHA PHARMA
PHARMASELECT CZ s.r.o.
Himalaya
E&B Pharma spol. sr.o.
Namman Muay
GEOREN EUROPE s.r.o.
SILVANOLS Green Pharma
CARUN PHARMACY s.r.o.
VAN-TEC MEDICAL s.r.o
BioBloom GmbH
Syncare Plus, s.r.o.
TROCHU KONKRÉTNĚJI o tom co jsme dělali
KLIENT NÁS POŽÁDAL O PROPAGACI A NAVÝŠENÍ PRODEJE U JEHO PRODUKTU V RÁMCI SDÍLENÉHO TÝMU NA ÚROVNI LÉKÁREN A PEDIATRŮ
Zpracovali jsme obchodní případ s motivačním plánem. Zajistili zalistování produktu u všech čtyř hlavních farmaceutických distributorů. Společně navrhli marketingový přístup a materiály pro lékárníky a lékaře, plus zabezpečili prodejní kanály v důležitých farmaceutických řetězcích. Zorganizovali jsme prodejní a produktové školení ve vlastních prostorách s pravidelnými čtvrtletními schůzkami. Prodejní výsledky se meziročně zvýšili o 133%.
KLIENT NÁS POŽÁDAL O TELEFONICKÉ PŘEDSTAVENÍ PRODUKTU A NAVOLÁVÁNÍ SCHŮZEK PRO JEJICH REPREZENTANTY
Poskytli jsme klientovi požadovanou databázi. Zrealizovali produktové školení pro vybrané pracovníky call centra a poskytli jim prodejní scénář navolávání. Operátoři navázali první kontakty s lékárnami, představili produkt a roztřídili lékárny na ty, které si přály, aby je obchodní zástupci navštívili od těch, které nechtěly. Během jednoho měsíce jsme navolali 900 lékáren a zajistili 160 schůzek pro náš obchodní tým.
KLIENT NÁS POŽÁDAL O PROPAGACI PRODUKTU FORMOU PROMOČNÍCH AKCÍ NA LÉKÁRNÁCH V PRŮBĚHU CELÉHO ROKU V CELÉ ČESKÉ REPUBLICE V ROZMEZÍ 2 PROMOČNÍ AKCE TÝDNĚ
Z naší databáze jsme na základě kriterií provedli selekci lékáren, které se nejlépe hodily na uspořádání promočních akcí. Kriteria: zájem lékárny, zázemí, dostatečné prostory pro stánek, dostatečný pohyb potencionálních zákazníků. Současně jsme s personálem lékárny vybrali vhodné termíny a čas tak, aby v té době byl v lékárně co možná největší počet zákazníků. Současně jsme zajistili kvalifikované promotérky, provedli produktová a obchodní školení a obeznámili je s celým projektem. Klient průběžně na týdenní bázi dostával týdenní hlášení o plánovaných promocích, proběhnutých promocích a jejich výsledcích. Promoční akce stále probíhají.
KLIENT NÁS POŽÁDAL O VYBUDOVÁNÍ ZASTOUPENÍ JEJICH FIRMY A PROPAGACI JEJICH PRODUKTŮ NA ČESKÉM TRHU
Vybudovali jsme pro klienta obchodní tým 5 reprezentantů s Area manažerem. Zařídili notifikace produktů, tj. doplňků stravy a zdravotnických prostředků na českém trhu a po zalistovaní produktů u distributorů a lékárenských řetězců, jsme započali propagaci na úrovni lékáren.
KLIENT NÁS POŽÁDAL O ZAJIŠTĚNÍ OBCHODNÍHO TÝMU PRO PROPAGACI LÉČIVÝCH PŘÍPRAVKŮ U LÉKAŘŮ A NAVAZUJÍCÍCH LÉKÁREN
Zařídili jsme pro našeho partnera obchodní tým navštěvující praktické lékaře a lékárny včetně těch nemocničních. Po důkladném nastudování produktů a školení, jsme dle vypracované databáze určili reprezentantům priority návštěv, včetně zajištění zalistování na pozitivních listech nemocnic pro výdej produktů na odděleních.
KLIENT NÁS POŽÁDAL O 24 HODINOVOU OBSLUHU TELEFONNÍ FIREMNÍ LINKY
Navrhli jsme klientovi 24hodinovou obsluhu jeho firemní telefonní linky spojením automatické obsluhy v době mimo zvolenou otevírací dobu a operátorem. Vybrali jsme a vyškolili jsme pro obsluhu 3 operátory schopné zastupování. Obsluha spočívala ve vyřizování dotazů, přesměrování linky, ke zpětným volání a k zodpovídání/roztřídění emailové pošty.