Farmaceutické společnosti, zdravotnická zařízení a v dnešní době i náš stát, mají významnou potřebu kontaktovat či budovat vztahy s předepisujícími lékaři a pacienty. Tato publika však mají velmi odlišné potřeby, které vyžadují, aby společnosti používaly pro efektivní komunikaci různé přístupy.
Farmaceutická call centra mohou společnostem, zařízením či státu pomoci tyto výzvy řešit, a to budováním vztahů s pacienty či poskytovateli zdravotní péče, a to jak efektivně, tak včas a v souladu s předpisy.
Provozování interního call centra je pro většinu farmaceutických společností, zdravotnických zařízení či „dnes akutně“ i státu značné finančně a personálně nákladné, a to i vzhledem k neustálé nutnosti aktualizace technologií a školení zaměstnanců, které musí být průběžné, což značně zvyšuje provozní náklady.
Efektivnějším a praktičtějším řešením, za účelem poskytování těchto služeb je partnerství s farmaceutickým call centrem. Využívání farmaceutického call centra umožňuje se soustředit na vývoj inovativních léčebných postupů, logistiky, marketingu a produktů zdravotní péče. Farmaceutické call centrum pak poskytuje vysoce vyškolený personál, provozní efektivitu a flexibilitu pro rozšiřování nebo zmenšování služeb pro firmu, konkrétní službu nebo produkt v závislosti na fázi jeho životního cyklu a tržních podmínkách.
Call centrum může podporovat společnosti tím, že
V čem bychom mohli pomoci Vám?
POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ CÍLE!